Việc làm Quản lý ca trực

Nhắn tin Lưu Nộp hồ sơ 329 lượt xem
  • Số lượng: 1
  • Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2017
  • Cấp bậc: Giám đốc, Phó giám đốc, Trưởng bộ phận
  • Giới tính: Không yêu cầu
  • Ngành nghề: Lễ tân/ Tổng đài/ Chăm sóc khách hàng
  • Độ tuổi:
  • Nơi làm việc: Hà Nội
  • Trình độ: Chứng chỉ
  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Kinh nghiệm: 2 năm
  • Thời gian làm việc: Làm theo ca
  • Thử việc:

Mô tả công việc

·         Reports directly to and communicates with the Front Office Manager on all pertinent matters affecting guest service and hotel operations.

·         Provides functional assistance and direction to all departments.

·         Cooperates, coordinates and communicates with other hotel departments as required.

·         Reacts to situations to ensure guests receive prompt attention and personal recognition throughout the hotel

·         Responds to guest needs and resolves related problems

·         Supervises and directs Reception and Reservations personnel.

·         Supports and assists Front Office personnel and all departments at peak periods.

·         Ensures VIPs and priority club guests receive special attention

·         Inspects front of house and back of house regularly for cleanliness.

·         Assists Guest Relations in greeting, rooming, and sending off VIP guests.

·         Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff.

·         Provides input for Front Office meetings.

·         Promotes inter-hotel sales and in-house facilities.

·         Checks billing instructions and monitors guest credit

·         Analyses and approves discounts and rebates.

·         Analyses the rate variance report to ensure rooms revenue control

·         Takes action with the Property Management Systems (PMS) in emergency situation.

·         Fully conversant with all hotel emergency procedures.

·         Ensures front line staff complies with FIT marketing techniques and maximize sales.

·         Works with Superior and Human Resources on manpower planning and management needs

·         Works with Superior and Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget. 

Yêu cầu công việc

Required Skills –

·            Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.

·            Good writing skills

·            Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System

·            Problem solving and organizational abilities

Qualifications –

·         Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent

Experience –

·         2 years experience in front office / guest services or related discipline including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.  

Quyền lợi được hưởng

• Attractive salary and insurance package

 • Duty meal at hotel’s staff cafeteria

 • Laundered uniform

 • Free parking

 • Summer vacation and many team building activities

 • Pre-employment health check and annual health check

 • Hotel discounts worldwide at all IHG hotels and resorts

 • Food & Beverage discount at hotel

 • Opportunity to join international development programs

 • Chance to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand

 • Other benefits according hotel’s policy

Yêu cầu hồ sơ

CV

Thông tin liên hệ

Tên người liên hệ: Trang Nguyen
Chức vụ: Assistant Stellar Manager
Địa chỉ: Kangnam Ha Noi Landmark tower
Điện thoại: 0986827702

Ứng tuyển

Vui lòng bấm "NỘP HỒ SƠ" để ứng tuyển vị trí Quản lý ca trực, hạn nộp hồ sơ 31/12/2017 theo Hotelcareers.vn

Đánh giá nhà tuyển dụng

nội dung

Đánh giá:

Việc làm Quản lý ca trực

Việc làm cùng ngành

Nhân viên chăm sóc khách hàng Halina Hotel
  • Thỏa thuận
  • 28/02/2018
  • Đà Nẵng
Receptionist Khách Sạn Golden Line
  • 3 - 5 triệu
  • 30/06/2019
  • Đà Nẵng
Nhân viên lễ tân Dragon Palace Hotel
  • Thỏa thuận
  • 27/08/2018
  • TP.HCM

Việc làm cùng địa điểm

Nhân viên bếp Âu Chính La Casa Hanoi Hotel
  • Thỏa thuận
  • 31/12/2017
  • Hà Nội
Nhân viên phục vụ Chuỗi Nhà Hàng Cousins
  • Thỏa thuận
  • 30/04/2018
  • Hà Nội
Nhân viên bảo vệ Hanoi Prime Center hotel
  • Thỏa thuận
  • 30/07/2018
  • Hà Nội
Nhân viên Lễ Tân Hanoi Bella Rosa Hotel
  • Thỏa thuận
  • 31/05/2018
  • Hà Nội

NHÀ TUYỂN DỤNG

Intercontinental Landmark72

Địa chỉ: Kangnam Ha Noi landmark tower

Điện thoại:

Website:

Quy mô: 5 sao

Xem thông tin đầy đủ

Cách nhanh nhất để có được nhân tài:
Lựa chọn gói Đăng Tin Tuyển Dụng phù hợp.
Tham gia chương trình Tìm Kiếm Hồ Sơ cao cấp.
Liên hệ Hotline: 0934 66 59 59 để biết thêm chi tiết.

Bản đồ vị trí

Việc làm khác từ Intercontinental Landmark72

Tìm việc làm nâng cao

Tin tức mới nhất

Nhắn tin với nhà tuyển dụng
Tiêu đề
Nội dung
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ LE TRADA
GPĐKKD số 0107461878 do Sở KHĐT Hà Nội cấp ngày 07/06/2016
Địa chỉ : Số 15 Ngõ 172/46/57 đường Âu Cơ, phường Tứ Liên, Tây Hồ, Hà Nội
Điện thoại: 024 3917 5999 | Hotline: 0934 66 59 59
Email: info@hotelcareers.vn | Website: hotelcareers.vn
Việc Làm Khách Sạn | Tuyển Dụng Khách Sạn | Tuyển Dụng Nhà Hàng | Việc Làm Nhà Hàng | Việc Làm Nhà Hàng Khách Sạn | Tuyển Dụng | Việc Làm | Việc Làm Du Lịch | Khách Sạn | Nhà Hàng | Nghề Khách Sạn Nhà Hàng | Mẫu Sơ Yếu Lý Lịch | Mẫu CV Bằng Tiếng Anh Ngành Khách Sạn | Mẫu Đơn Xin Việc | Mẫu CV Xin Việc | Cách Viết Đơn Xin Việc | Mẫu Đơn Xin Nghỉ Việc