Việc làm Front Office Manager

Nhắn tin Lưu Nộp hồ sơ 328 lượt xem
  • Số lượng: 1
  • Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2018
  • Cấp bậc: Giám đốc, Phó giám đốc, Trưởng bộ phận
  • Giới tính: Không yêu cầu
  • Ngành nghề: Lễ tân/ Tổng đài/ Chăm sóc khách hàng
  • Độ tuổi:
  • Nơi làm việc: Thành phố Hội An - Quảng Nam
  • Trình độ: Đại học
  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Kinh nghiệm: 4 năm
  • Thời gian làm việc: Hành chính
  • Thử việc:

Mô tả công việc

• Maintains guest service as the driving philosophy of the hotel

• Personally demonstrates a commitment to guest services in responding promptly to guest needs

• Committed to making every guest satisfied

• Ensures all hotel staff, including new hires, know all components of guest services and are trained to meet standards

• Develops added value customer service programs

• Empowers hotel staff to deliver guest service by encouraging and rewarding responsive guest assistance

• Meets or exceeds hotel guest satisfaction measures

• Ensures hotel standards and services contribute to the delivery of consistent guest service

• Acts as manager on duty for hotel and manages front desk operations

• Ensures front desk staff is trained in and follows financial control procedures for cash, vouchers, inventories and receivables

• Produce accurate reports on time

• Involve in human resources functions, including recruiting, selection, orientation, training, performance planning and evaluation, pay and reward programs to maintain a qualified front desk work force

• Maintains a positive, cooperative work environment between staff and management

• Emphasizes employee selection, training and development as a way of doing business

• Ensures all hotel employees know hotel objectives

• Ensures employees understand policies, pay procedures, bonus plans and benefits

• Helps develop management talent by acting as a mentor for direct reports

• Ensures completion of training objectives and development plans.

• Monitors and maintains acceptable turnover levels

• Knows local health and safety codes and regulations that apply to the hotel

• Recognizes and corrects potential safety hazards, such as broken doors or railings, fire hazards, etc

• Recognizes and corrects potential security problems, such a locking doors after hours, etc

• Understands and follows policies and procedures for the hotel’s key control system and ensures others are trained in same

• Maintains physical product standards by managing preventive maintenance programs and by scheduling deep-cleaning activities

• Periodically inspect rooms, building exterior, parking lot, etc

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management or related field

• Minimum 4 years experience as Asst. FOM in 5 star hotels. Have Pre-opening experieces are advantage

• Great personality and positive attitude • Excellent English both spoken and written

Quyền lợi được hưởng

- Very Competitive in salary and benefit packages

Yêu cầu hồ sơ

- Đơn xin việc.

- Sơ yếu lý lịch

- Hộ khẩu.

- Chứng minh thư nhân dân.

- Giấy khám sức khỏe.

- Các bằng cấp có liên quan.

Thông tin liên hệ

Tên người liên hệ: HR
Chức vụ: HR
Địa chỉ: Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam
Điện thoại: 0901880536

Ứng tuyển

Vui lòng bấm "NỘP HỒ SƠ" để ứng tuyển vị trí Front Office Manager, hạn nộp hồ sơ 30/07/2018 theo Hotelcareers.vn

Đánh giá nhà tuyển dụng

nội dung

Đánh giá:

Việc làm Front Office Manager

Việc làm cùng ngành

Nhân viên Lễ tân River Prince Hotel
  • Thỏa thuận
  • 28/07/2018
  • Lâm Đồng
Giám sát nhà hàng Glow Skybar
  • 8 - 12 triệu
  • 30/11/2017
  • TP.HCM

Việc làm cùng địa điểm

Nhân viên giặt là Essence Hoi An Hotel & Spa
  • Thỏa thuận
  • 29/07/2018
  • Quảng Nam
Giám sát pha chế Phu Thinh Hotel
  • Thỏa thuận
  • 30/07/2018
  • Quảng Nam
Cook (Western Cook/ Pastry Cook) Golden Sand Resort & Spa
  • Thỏa thuận
  • 30/09/2017
  • Quảng Nam
Nhân viên quét dọn phòng Hoi An Trails Resort
  • Thỏa thuận
  • 29/07/2018
  • Quảng Nam

NHÀ TUYỂN DỤNG

X2 Vibe Hotel

Địa chỉ: Khối phố An Bàng, phường Cẩm An, Hội An, Quảng Nam

Điện thoại: 21687533

Website: x2vibe.com

Quy mô: 5 sao

Xem thông tin đầy đủ

Cách nhanh nhất để có được nhân tài:
Lựa chọn gói Đăng Tin Tuyển Dụng phù hợp.
Tham gia chương trình Tìm Kiếm Hồ Sơ cao cấp.
Liên hệ Hotline: 0934 66 59 59 để biết thêm chi tiết.

Bản đồ vị trí

Việc làm khác từ X2 Vibe Hotel

Tìm việc làm nâng cao

Tin tức mới nhất

Nhắn tin với nhà tuyển dụng
Tiêu đề
Nội dung
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ LE TRADA
GPĐKKD số 0107461878 do Sở KHĐT Hà Nội cấp ngày 07/06/2016
Địa chỉ : Số 15 Ngõ 172/46/57 đường Âu Cơ, phường Tứ Liên, Tây Hồ, Hà Nội
Điện thoại: 024 3917 5999 | Hotline: 0934 66 59 59
Email: info@hotelcareers.vn | Website: hotelcareers.vn
Việc Làm Khách Sạn | Tuyển Dụng Khách Sạn | Tuyển Dụng Nhà Hàng | Việc Làm Nhà Hàng | Việc Làm Nhà Hàng Khách Sạn | Tuyển Dụng | Việc Làm | Việc Làm Du Lịch | Khách Sạn | Nhà Hàng | Nghề Khách Sạn Nhà Hàng | Mẫu Sơ Yếu Lý Lịch | Mẫu CV Bằng Tiếng Anh Ngành Khách Sạn | Mẫu Đơn Xin Việc | Mẫu CV Xin Việc | Cách Viết Đơn Xin Việc | Mẫu Đơn Xin Nghỉ Việc