Việc làm Guest Service Manager

Nhắn tin Lưu Nộp hồ sơ 463 lượt xem
  • Số lượng: 1
  • Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2017
  • Cấp bậc: Giám đốc, Phó giám đốc, Trưởng bộ phận
  • Giới tính: Không yêu cầu
  • Ngành nghề: Lễ tân/ Tổng đài/ Chăm sóc khách hàng
  • Độ tuổi:
  • Nơi làm việc: Đà Nẵng
  • Trình độ: Cao đẳng
  • Mức lương: Thỏa thuận
  • Kinh nghiệm: 3 năm
  • Thời gian làm việc: Làm theo ca
  • Thử việc:

Mô tả công việc

BASIC FUNCTION:

Guest Service Manager holds a key position by providing the first impression given to guests. The position necessitates being an information provider, receiver, diplomat, problem solver, salesperson, hotel representative, public relations agent, coordinator of activities and accountant with the utmost politeness, efficiency and friendliness.

DUTIED AND RESPONSIBILITIES:

1.  To have a complete knowledge of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other properties.

2.  To develop a close and harmonious working relationship with housekeeping and all hotel departments.

3.  To anticipate guest needs and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.

4.  Have a complete knowledge of hotel policies and procedures.

5.  To report health, safety, and security hazards to the Assistant Manager-Front Office, and/or Manager on Duty.

6.  To ensure Front Desk is clean and tidy at all times.

7.  To suggest alternatives to meet customer needs in terms of product features and benefits. 

8.  To offer information and services where appropriate.

9.  To monitor daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.

10. To complete all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.

11. To handle reservation calls after hours, ensuring guest needs are met, in a helpful efficient manner, input into the system as per procedure.

12. To convert ‘house guests’ foreign currency to local currency, record and count accurately and efficiently.

13. To ensure credit policy is adhered to at all times, any variance reported to the manager on duty immediately.

14. To issue safety deposit boxes to hotel guests ensuring access and release forms are completed per hotel procedures.

Yêu cầu công việc

1.   Bachelor Degree in any field

2.   Minimum 3 - 5 years of experience in similar position preferably in hospitality business

3.   Strong in inter-personality and leadership skill

4.   Proficiency in English and computer literate

5.   Good health, mature and pleasant personality and neat appearance

6.   Able to cope with pressure 

Quyền lợi được hưởng

All Resort's Benefits/ Tất cả quyền lợi của resort

Yêu cầu hồ sơ

Full CV

Thông tin liên hệ

Tên người liên hệ: Phòng Nhân Sự
Chức vụ: HR
Địa chỉ: 21 Truong Sa Street, Ngu Hanh Son District, Danang City
Điện thoại: 05113961777

Ứng tuyển

Vui lòng bấm "NỘP HỒ SƠ" để ứng tuyển vị trí Guest Service Manager, hạn nộp hồ sơ 31/10/2017 theo Hotelcareers.vn

Đánh giá nhà tuyển dụng

nội dung

Đánh giá:

Việc làm Guest Service Manager

Việc làm cùng ngành

Spa Receptionist Naman Retreat Resort
  • Thỏa thuận
  • 31/12/2018
  • Đà Nẵng
Cashier (Temp - 6 months contract) Somerset Grand Hanoi
  • 5 - 8 triệu
  • 31/03/2017
  • Hà Nội
Nhân viên Lễ Tân Hanoi Prime Center hotel
  • Thỏa thuận
  • 30/07/2018
  • Hà Nội
FO Duty Manager Fusion Suites Danang Beach
  • 8 - 12 triệu
  • 29/09/2017
  • Đà Nẵng

Việc làm cùng địa điểm

Nhân viên CNTT/ IT Satya Hotel
  • Thỏa thuận
  • 30/12/2017
  • Đà Nẵng
Bartender Belle Maison Parosand Danang Hotel
  • Thỏa thuận
  • 31/05/2018
  • Đà Nẵng
Nhân viên Kĩ Thuật Công Ty TNHH MTV HiLin
  • 5 - 8 triệu
  • 28/02/2018
  • Đà Nẵng

NHÀ TUYỂN DỤNG

Sandy Beach Non Nuoc Resort Danang Vietnam Managed by Centara

Địa chỉ: 21 Truong Sa Street, Ngu Hanh Son District, Danang City

Điện thoại: 05113961777

Website: www.centarahotelsresorts.com

Quy mô: 4 sao

Xem thông tin đầy đủ

Cách nhanh nhất để có được nhân tài:
Lựa chọn gói Đăng Tin Tuyển Dụng phù hợp.
Tham gia chương trình Tìm Kiếm Hồ Sơ cao cấp.
Liên hệ Hotline: 0934 66 59 59 để biết thêm chi tiết.

Bản đồ vị trí

Việc làm khác từ Sandy Beach Non Nuoc Resort Danang Vietnam Managed by Centara

Tìm việc làm nâng cao

Tin tức mới nhất

Nhắn tin với nhà tuyển dụng
Tiêu đề
Nội dung
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ LE TRADA
GPĐKKD số 0107461878 do Sở KHĐT Hà Nội cấp ngày 07/06/2016
Địa chỉ : Số 15 Ngõ 172/46/57 đường Âu Cơ, phường Tứ Liên, Tây Hồ, Hà Nội
Điện thoại: 024 3917 5999 | Hotline: 0934 66 59 59
Email: info@hotelcareers.vn | Website: hotelcareers.vn
Việc Làm Khách Sạn | Tuyển Dụng Khách Sạn | Tuyển Dụng Nhà Hàng | Việc Làm Nhà Hàng | Việc Làm Nhà Hàng Khách Sạn | Tuyển Dụng | Việc Làm | Việc Làm Du Lịch | Khách Sạn | Nhà Hàng | Nghề Khách Sạn Nhà Hàng | Mẫu Sơ Yếu Lý Lịch | Mẫu CV Bằng Tiếng Anh Ngành Khách Sạn | Mẫu Đơn Xin Việc | Mẫu CV Xin Việc | Cách Viết Đơn Xin Việc | Mẫu Đơn Xin Nghỉ Việc